Torsdag

Godmorgon! 
Igår kväll åkte jag in till stan, blev frågad om jag ville med på bio så jag tackade ja. Vi såg insidious chapter 3, och den var skapligt läskig, satt på helspänn mesta delen av filmen. Mitt sällskap var mycket räddare än jag så det var lite små kul, haha! 
Fick skjuts hem så vid halv 1 landade jag i sängen och fick sova.

Gick upp vid halv 7, skulle vara på ungdomsmottagningen halv 9. Har nu varit där och sitter på tåget på väg in till stan. Kommer in 1,5h tidigare än planerat, så får gå runt och sysselsätta mig med något innan jag ska ta mig ut till Boländerna där jag ska jobba idag. Ska bli riktigt kul! Suger dock rätt hårt att det är klarblå himmel och jag ska stå inne i en butik.. Men men, man får ta chanserna till jobb när dem finns! Hoppas ni får en bra dag och solar en massa, sola åt mig med, puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0