Lördag

Godkväll! 

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Vaknade upp till värsta frukostbuffén, så hela familjen samlades och åt tillsammans, riktigt härligt då det var längesen det bara var vi 4. Sen städade jag rummet och fixade en massa nödvändigt innan jag la mig i solen någon timme. Becca och jag tog oss även ut på en promenad och bara gick och snacka skit, riktigt skönt! 

Efter maten började jag fixa mig, tog tåget till stan där jag träffade Ogge ett tag innan min buss gick. Sitter nu på bussen på väg till Biw som jag ska spendera natten hos. Vi tar det väl lugnt antar jag eftersom hon har jobbat, blir väl säkert lite filmtittande eller liknade. Hoppas ni får en bra lördagkväll så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0