Min fredag

Hej på er! 
Imorse gick jag upp vid halv 11 för att fixa mig för att senare åka in till stan. Där mötte jag Biw och Ogge, så vi hade en heldag på stan. Jag fick med mig en jacka hem, och ögonskugga som jag fick av min finaste syster i födelsedags present.

Jag mötte Becca vid halv 5, då gick vi ett tag på stan med allihopa innan dem var tvungna att gå, då gick vi och tittade lite till innan vi tog oss till tzatziki där vi åt middag. Älskar den restaurangen, så himla mysig. Så besöker ni Uppsala någon gång så måste ni dit, om ni nu inte bor där. Men dit ska ni gå iallafall, riktigt god mat! 

Innan vi åkte hem tog vi oss till Willys där vi köpte med massa gott hem, så när vi kom hem kollade vi på film med våra föräldrar. Vi såg Mad Max, och den var riktigt bra! Nu ligger jag i sängen och snackar Skype med Ogge, ska väl försöka att inte somna allt försent då jag ska ta mig en morgonpromenad med min syster. Hoppas ni har haft en bra start på eran helg, för det har jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0