Min student

Oh herregud vilken bra student jag hade! Var den roligaste dagen i hela mitt liv, skulle jag få göra om det skulle jag ta chansen direkt! 

Klassen samlades i Tierp vid halv 6, vi hade champagnefrukost hos Marina innan vi tog oss till skolan. Väl där umgicks vi med alla och alla studenter gick på promenad. Sen var det dags att springa ut, shit vilken känsla! När man kom ner från scenen stod hela släkten där med gosedjur och kramar på lager, så himla fina! Ogge, Fredde och Snader hade även tagit sig till skolan för att gratta oss, riktigt kul! Sen var det dags att åka flak, riktigt jävla kul var det, åh! 

Väl hemma bjöds det på smörgåstårta och en massa gott, var även tvungen att ta en powernap på 20 minuter innan mina vänner kom hit. Biw, Ogge och Erik kom hit då förade vi i några timmar innan vi tog oss vidare till örbyhus. Sen åkte vi in till Gävle vid 10. Så kvällen slutade på heartbreak, hade det riktigt kul och bra där! Min student hade inte kunnat bli bättre. Tack till mina fina vänner och min släkt som gjorde den till den bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0