Torsdag

Hej på er! 

Idag gick vi upp vid 10, för vid 11 tog vi bussen in till stan. Fredde mötte oss på bussen så väl inte i stan gick vi till banken innan vi mötte Ogge. Vi tog oss till Stadsparken för att spela kubb, var riktigt kul! Var soligt, varmt och hade bra sällskap, så min dag har varit super! 

Kom hem vid 6, då körde jag till Tierp och handlade med mamma. När jag kom hem började jag packa, vi ska bo på hotell hela helgen eftersom vi ska på summerburst, är riktigt jävla taggad!! Så imorgon vid 12 ska vi träffas i Stockholm och börja föra och äta ute, riktigt mysigt! Hoppas vädret blir bra som det har sagts. Min helg kommer bli super, hoppas eran också blir det så hörs vi! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0