Helgen

Hej på er! 
Igår mötte jag upp min syster på stan och vi svängde förbi Gränby en snabbis innan vi åkte hem och åt middag med hela familjen, riktigt mysigt! 

Senare på kvällen åkte jag in till stan och träffade biw, Fredde, Erik och lajje. Vi tog oss då vidare till elvir som hade fest, hade en riktigt bra kväll, var så kul! 

Sov hemma hos Erik så vi har tagit det lugnt och bara kollat på serier och filmer idag. Kom hem därifrån vid 8, så då började jag städa och byta lakan och dammsög. Så nu ligger jag nyduschad i en säng med nytvättade lakan, så skönt! Ska försöka sova snart då jag är jättetrött och ska orka med en till vecka på praktiken. Godnatt på er. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0