Söndag

Hej på er! 
Gårdagen var bra, åkte till matte och umgicks med honom, Erik och Robin, var kul! Kom hem till biw vid halv 5 i morse, så vi somnade rätt fort. 

Idag åkte jag hem vid halv 4, mötte upp mamma och pappa så åkte vi och handla. 
När jag kom hem tog jag mig ut på en springtur i spöregnet, riktigt skönt! Fick ont i magen efter ett tag, kan bero på att jag inte hade ätit så bra och tryckt i mig lite godis innan, men tog mig runt på min 5 kilometers runda ändå, sakta men säkert. Så det är bra för att vara jag, så gav mig en extra klapp på axeln. 

Nu ligger jag i sängen och slöglor på tv och snackar Skype med Ogge, Fredde biw och snader, alltid lika kul! Det är väl så min kväll kommer se ut med en massa godis också, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0