Torsdag

Hej på er! 
Ligger nu i sängen helt slut efter kvällens träning, hoppas jag har träningsvärk imorgon, om inte så blir jag ledsen, haha. Snackar med biw och ogge som vanligt, alltid lika kul.

Idag gick praktiken bra, fick höra en massa fina ord från en kollega, blev så glad. Hon sa att min hjälp har varit guldvärd och att jag är en ängel. Att jag har varit riktigt duktig osv, blev alldeles varm i hjärtat, känns verkligen så bra att få höra sånt! Så min dag har varit lite extra bra!!
Fick även välja ett par skor att ta med mig hem, så himla snälla dem är. Har haft 2 superbra veckor på skopunkten! Är riktigt tråkigt att det är sista dagen imorgon. 

ha en fortsatt bra kväll så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0