- SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Postat av: lolls
finns det något du gjort, som du ångrar hittills på detta år?
- Ja det kan man säga att jag har, och vad det är håller jag för mig själv.

Postat av: Lollooo
beskriv senaste konserten med ett ord
-MAGISK.

Postat av: Papa John
Vad tittar du först hos en kille/tjej?
- Oj vad svårt, utseendet ser man ju oftast först och då tittar jag först på ögonen tror jag.

Postat av: Pedro Ost
Om du hade möjlighet att träffa vilken historisk person som helst, vem skulle det vara?
- Michael Jackson skulle vara häftigt.

Postat av: Lakrits Jan
Vilket TV-program skulle du vilja vara med i om du fick välja helt fritt?
- Big Brother, haha!

Postat av: Eskil-Ola
Vilka egenskaper får du oftast komplimanger för?
- Får ofta höra att jag är så försiktig och snäll!

Postat av: Fylke Henning
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
- Alla människor jag har i mitt liv är viktiga för mig, kan inte välja en.

Postat av: Jennifer
Hur och varför tog det slut mellan dig och Simon?
- Det tog slut för att jag valde att göra slut med Simon. Vi gjorde saker mot varandra som verkligen visade att vi inte var kära i varandra längre. Så jag ledsnade på att gå runt och må dåligt, så vi båda mår mycket bättre av mitt val, även om Simon inte insåg det då så hoppas jag att han har gjort det nu.

Postat av: Oggscar
Får jag chans på dig? :D
- Klart!

Postat av: Ogge
Chips eller godis?
- Väljer ofta godis framför chips.

Postat av: Oggelito
Alesso eller Avicii
- Båda två

Postat av: Oggelicious
Favoritmat? Tacos
Favoritfärg? Vit
Favoritogge? Ogge!

Postat av: OggeDaMan
Vann rätt låt Eurovision?
- Kollade inte på det, men ja, Måns är väl en värdig vinnare!

Postat av: Rasco
Om du fick veta att du skulle precis spendera din sista dag levande. Vad skulle du göra?
- Hoppa fallskärm, äta så mycket mat och efterätt jag orkar, dricka alkohol och sen skulle jag kyssa främlingar på gatan.

Postat av: Ogge the one and only
Vad dricker du helst när du festar?
- Cider, redbull vodka eller sourz!

Postat av: Ogge pogge lingon stogge
Om du var tvungen att gå med någon religion förutom kristendomen. Vilken skulle det vara, och varför?
- Har ingen aning.

Postat av: Oggebabe
Heter det en rak kurva eller ett rak kurva?
- Det finns inga raka kurvor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0