Fredag

Hallå! 
Gårdagen var riktigt rolig! Förfesten hos Ogge var så härlig, träffade lite nya människor och sen det vanliga gänget. Och vi hade lika kul som vanligt! På flustret var det inte mycket folk alls, riktigt segt.. Men inte gjorde det oss något, vi hade en bra kväll ändå! 

När flustret stängde gick vi till donken innan vi gick tillbaka till Ogge, sen vid 5 tog vi tåget hem till Hanna där vi sov en timme innan det var dags att gå upp. Vi treor hade det årliga vattenkriget idag, då vi sprutar ner alla ettor och tvåor! 

Kom hem från Tierp runt 3, så nu har jag äntligen fått ta mig en dusch, så nu känner jag mig levande igen. Ska faktiskt gå och lägga mig i sängen och bara lata, det får man faktiskt göra när man bara sovit en timme, haha! 
Bilder från igår kommer senare också, ni som är intresserade utav det dvs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0