Måndag

Hej på er! 
Igår var jag och Andrea ute på krogen, grillska hade sin skiva och BJ hade fixat dit Alfons, så vi var där! Hade en jättebra kväll, träffade en massa jag inte umgås med idag, så det var superkul! Så min kväll var riktigt lyckad! Dansade nästan hela kvällen och drack lagom med alkohol! Vi fick även vara i "VIP" om man nu kan kalla det så med Alfons, så han bjöd på dricka, schysst liksom, vem tackar nej till gratis alkohol? ;) 

Jag och Andrea sov kvar i stan, så vid halv 5 åkte jag och mötte Biw, Fredde och Ogge! Träffade Matte och Jens ett tag också så det var kul! Nu sitter jag på tåget på väg hem, ska hem och städa sen bara lägga mig i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0