Min fredag

Hej på er! 
Skoldagen idag gick fort, hade knappt något att göra och vi fick sluta tidigare vilket var skönt! Biw kom till skolan och mötte upp mig, så när vi kom hem till mig sen så körde jag till örbyhus, vi handlade inför maten och lite gott till ikväll. 

Vi har mest snackat Skype hela kvällen, riktigt härligt att ha alla underbara vänner vi har, så lyckligt lottad! 

Efter att ha tryckt i oss en massa onyttigt ligger vi nu ute i husvagnen och pratar och har det mys, helt underbart! Vi ska väl fortsätta med det ett tag innan vi sover. Att ha en vän man kan prata med om allt och verkligen inte skäms för att berätta någonting för är guldvärt, biwis du är bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0