När det inre tar över.

Jag hatar dig, jag hatar hur du fortfarande kan påverka mitt mående. Du skadade mig både fysiskt och psykiskt, dessa skador kommer jag få leva med. Jag blir äcklad av hur du är som människa, hur illa du kan behandla folk utan att må dåligt över dig själv. 

Ikväll är en sån kväll jag bara vill gräva ner mig själv, en kväll jag vill sluta känna. Alla jävla känslor är för jobbiga att hantera, vill bara kunna stänga av allt jag känner. Vill bara bli av med alla frågor som inte ens är värda att ställa och funderingar som inte är värda att tänka. Vill bara få vara ifred från alla äckliga tankar som snurrar runt i mitt huvud. Jag vill bara för en sekund få slippa tänka och känna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0