Onsdag

Idag vakande jag med migrän, är något med onsdagar som gör att jag alltid vaknar med huvudvärk, så sjukt. Men det gick över och jag tog mig till skolan.

Efter skolan åkte jag och biw in till stan, vi mötte Ogge och bara gick runt och titta. Biw hittade det hon skulle så det var bra! Vi tog oss lite käk på donken, så jag köpte en smoothie som jag smakade i helgen, fyfan vad god den är alltså! Så nästa gång ni är där, köp en smoothie med persika och passion, ni kommer inte ångra er! 

Är precis inkommen från ett litet träningspass, eftersom jag känner mig som jag gör så gjorde jag bara lite övningar i kvällssolen. Lite tråkigt då det är perfekt väder för en springtur, men får nöja mig med detta! 
Nu ska jag duscha innan jag äter och snackar Skype.


Kommer leva på den här framöver och hela sommaren, gah! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0