Torsdag

Hej på er! 
Idag hade jag en dubbelkörlektion, så körde i Gävle och tillbaka till Tierp. Man åker två stycken så man lärde sig även saker när man satt i baksätet, riktigt smart! 

Kom till skolan och förberedde för HA-dagen vi fixat. Sen hade vi en lektion innan den började och allt folk kom. Vi presenterade våra företag och årsredovisningar, stod och pratade inför ca 20 personer, och kände mig inte så nervös vilket var jätteskönt! Har utvecklats så mycket, är kul när man märker det själv. Sen träffade jag min gamla mentor från 1an, var riktigt kul! 

Sen kom jag hem och tog mig ut på en springtur, var såå härligt även fast det regnade. Kom hem och hoppade in i duschen och nu ligger jag i sängen och tittar teen wolf och snackar Skype.

Selfie på skoltoan är ju coolt, får passa på då dessa inte kan tas om ett tag, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0