Bio kväll

Sk iron vann med 7-2, riktigt duktiga! När matchen var slut åkte jag med Richards föräldrar hem, packade ihop mina saker och fick lite mat i magen innan jag tog bussen ner på stan. Mötte Biw och Filip på bion så vi hämtade ut biljetterna. Sen kom Richard och vi handlade inför bion och gick och satt oss. Vi såg paranormal activity 5, den var likadan som alla andra, man hoppade till då och då. Älskar att gå med dessa 3 människor som är så extremt rädda och lättskrämda, så det gjorde allt mycket enklare, haha!

Vi kom hem till mig vid 12, så ligger i sängen och kollar på tv. Ska nog sova snart då jag är jättetrött och ska vara på Arbetsförmedligen klockan 1 imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0