Fredag

Idag var jag uppe innan 10, applåder för mig!! Gick upp och åt frukost och pluggade körkort, sen fixade jag mig och lite saker inför jobbet och morgondagen.

Åkte in till stan och mötte Ogge, Malin, Biw och Filip! Vi gick och åt pizza buffé på delizzia, tror jag det hette iallafall, haha! Riktigt mysigt, gott var det också! 

Vid 2 tog jag mig vidare till Gränby, så jobbade 3 timmar på din sko innan jag tog mig hemåt. Syster är här och hälsar på i lilla tobo, alltid lika kul! Så idag var bara Eriksson familjen hemma, så vi har bara umgåtts, sett en film som vi alltid gjorde förut, så härligt! 

När filmen var slut och dem flesta lagt sig tog jag mig mot sängen och tittade på vampire diaries, behövde få vara ensam lite, bara få vara fokuserad på en av mina favorit serier och inte behöva tänka på så mycket annat.

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, ska sova då jag ska upp och äta frukost med familjen innan jag tar mig mot Uppsala! 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0