Kvällen

Har haft det trevligt ikväll, syster och Lollo kom hit, grannarna och kompisar till föräldrarna. Mitt hjärta var även här, var skönt att få umgås med honom. Lite tråkigt att han var tvungen att åka hem, men vi ses imorgon och spenderar några dagar tillsammans så är inte allt för jobbigt! 

Nu pratar jag i Skype med några stycken, väntar på ett sms från Richard att han har kommit hem hel och behållen. Kan inte sova innan det, det går verkligen inte. Blir nog att sova ganska snart, för tror han är hemma om ett tag. Är rätt så seg och ska försöka att inte sova allt för länge imorgon. Hoppas ni har haft en bra fredag! 

Gud vad jag tycker om dig, och känslan jag får när du ser på mig är obeskrivlig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0