Lördag 21/11

Godkväll! 
Gårdagen var superbra! Vi vaknade och gjorde oss klara, gick ner på julmarknaden som var i lilla tobo, alltid lika mysigt att strosa runt där. När vi var klara gick vi hem och fixade det sista innan vi åkte iväg till Norrtälje! 

Vi åkte till farfar och Ann-Charlotte och träffade lite släkt där, sen tog vi oss till bowlingen där kusinerna och resten av släkten kom. Vi bowlade en timme innan vi åkte till restaurangen och åt. Alltså den restaurangen vi åt på är helt otrolig, så himla god mat, och man får hur mycket som helst! Så mätt blir man kan jag lova.

Sen tog vi oss till kusinerna och umgicks, sen åkte dem som skulle sova hos farfar dit och vi andra stannade där. Så vi spelade lite spel och bara pratade innan vi landade i sängen vid 2. 

Imorse vaknade vi vid 10, gick ner och åt frukost med resten, Richard åkte hem vid 12, då tog familjen sig till farfar oc. Ann-Charlotte igen. Så vi hämtade husvagnen innan vi åkte hem till farmors syster där även farmor var, fick lite fika vilket var supermysigt. Längesen jag träffade dem! 

Kom hem runt 6, då packade jag om väskan och hoppade in i duschen. Nu sitter jag på tåget på väg in till stan, ska möta Richard och vi ska fixa lite saker innan vi åker hem till honom, ska spendera min natt där, så mysigt. Sen imorgon blir det jobb! Riktigt kul! 

bjuder på lite bilder från gårdagen, hoppas ni får en bra kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0