Måndag

Hallå! 
Igår tog vi det bara lugnt, båda var helt sega efter enbart 5 timmars sömn så vi låg mest och kikade på filmer.
Vi åkte iväg till minneslunden för att Richard lämnade ett ljus till hans morfar, var riktigt fint där! Måste ta mig iväg till Knivsta och hälsa på älskade mormor och morfar snart också.
Sen åkte vi och kollade in det nya city gross, handlade lite små saker innan vi åkte tillbaka hem.

Idag ringde första alarmet vid 9, vilket min kropp och huvud inte alls tyckte om, var riktigt segt att ta sig upp. Vid 11 åkte vi in till stan, jag tog mig till jobbet och Richard till skolan, så nu har jag slutat och är på väg hem. Har varit en ganska seg dag, då det inte varit så mycket folk, men dagen har ändå gått bra. Nu ska jag hem och lägga mig i sängen och titta på serier och prata Skype, ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0