Måndag

Godkväll! 
Idag var det bara att vakna och fixa sig och ta sig in till stan vid 12, jag tog tåget till Gävle och Richard tog sig till skolan. 
Andrea hoppade på tåget och det visade sig att hon också skulle på körlektion, så vi åkte med varandra för vi hade tiderna efter varandra, var riktigt kul att få träffa henne igen! 

När jag kom hem bytte jag lakan och la mig i soffan och pratade Skype och tittade på OITNB, och det har jag gjort hela kvällen. Ska snart gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen nyduschad i nytvättade lakan, den bästa känslan! Ska försöka somna i tid också, vilket inte kommer vara något problem tror jag då jag sonande 5 imorse. Och imorgon blir det att jobba några timmar, riktigt kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0