Min måndag och tisdag

Godkväll! 
Igår jobbade jag från 1 till 8, blev ensam på kvällen men den rullade på fort så det var skönt! Sista kunden gick 19:58 så hade fullt upp så hann inte titta på klockan, så helt plötligt skulle jag stänga, så det var skönt! 

Richard hämtade mig, då sprang vi in på Ica och köpte lite gott innan vi åkte hem. Fick i mig lite mat så kollade vi på bron och paradise hotel med hans föräldrar. Sen gick vi och la oss och kikade på Titanic.

Imorse åkte Richard till skolan vid 9, var kvar hos honom så jag gick och la mig igen i hopp om att kunna sova bort huvudvärken, vilket gick sådär. Men att få lite massage, en redbull, lite lunch i magen och en promenad på en timme gjorde susen, så nu har den försvunnit! Tog tåget hem vid halv 6 eftersom Richard hade träning. Så nu har jag landat i sängen, tog mig en lång varm dusch så nu känner jag mig mänsklig igen. Ska kolla på hunger games nu eftersom vi ska se den sista imorgon, ska bli så kul!

Ha en bra kväll hörrni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0