November lights 7/11-2015

Igår var jag, Biw, Ogge och Malin på november lights, hade en riktigt bra kväll! Den blev väldigt lång då vi var där från 5 till klockan 1, men det var kul ändå! 
Vi fick både skjuts in till Stockholm och hem, var så skönt. Så på vägen hem blev det såklart donken, helt underbart gott efter en hel kväll med all alkohol. 

Jag och Richard kom till Bälinge vid halv 5, så då däckade vi direkt. Vid halv 11 vaknade jag utvilad och pigg faktiskt, av någon konstig anledning, haha! 

Richard ligger och sover så jag ligger och kikar på en film, ska snart försöka få liv i honom, vilket inte är det lättaste då han somnat om varje gång jag gjort det idag. Ha en bra dag så kikar jag in här ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0