Onsdag

Hallå! 
Vid 7 ringde alarmet imorse, vilket var riktigt jobbigt. Har sovit 4 timmar och väldigt oroligt så var segt att komma upp. Träffade Andrea efter 8 så tog vi tåget till Gävle för att ha körlektion, gick kanon så det här känns så otroligt bra! 

Åkte sen hem och la mig i sängen och vilade 1 timme innan jag började fixa mig. Sitter i skrivande stund på tåget på väg till Uppsala, ska möta upp hjärtat när han har slutat skolan så åker vi en till honom någon timme. Vid 7 ska vi träffa Biw och Ogge och käka innan bion, kommer få en trevlig kväll med underbara personer! Efter bion åker jag med Biw till henne och sover där, ska bli så mysigt då det var längesen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0