Söndag

Hallå på er!
Imorse började jag jobba vid 11 på Skopunkten på Gränby, riktigt kul att få vara på lite olika ställen. Så tjejerna jag jobbade med var riktigt trevliga, så dagen gick fort! 

Efter jobbet mötte jag hjärtat, så tog vi oss till stan till slottet, där kikade vi på fyrverkerierna innan vi tog oss hem. Var riktigt fint och mysigt. 

Väl hemma i Bälinge så var det första adventsfika här, så har umgåtts med alla som varit här, druckit glögg och ätit pepparkakor och bara myst. Riktigt trevligt! 

Nu ligger jag och pratar Skype medan nörden spelar cs. Får väl se om vi bara kikar på någon film sen eller vad vi gör. Jobb står på schemat imorgon så blir till att sova rätt tidigt. Ha en bra kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0