Söndag

Hallå! 
Igår åkte vi in till stan och träffade biw och Filip, vi gick på stan i någon timme innan Ogge, Matte, Jens och Billy kom in till stan. Då gick vi och käkade på Burgers & Beer, var riktigt trevligt! Och maten var supergod, så det var kul! 
Sen åkte jag och Richard hem till honom, då umgicks vi lite med hans föräldrar innan vi kikade på en film. 

Idag när vi vaknade tog vi oss ut på en liten promenad, riktigt härligt! Sen tog jag mig en dusch och nu ligger jag i sängen och tittar på vampire diaries. Richard har borta match, så han har redan åkt iväg, senare så åker jag med hans föräldrar dit och tittar på matchen. Sen ska vi på bio med biw och Filip, tror vi ska hinna med det iallafall, vilket jag hoppas! Men ni får ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0