Tisdag

Idag när jag vaknade gick jag upp och åt frukost med mamma, satt och pratade bara vi två och hade det mysigt. Sen satte jag mig vid datorn och pluggade, vilket gick helt okej. 

Sen följde jag med mamma och handlade, så fick köra litegrann och hjälpa henne så det inte blev allt för tungt för henne. Sen tog vi oss en sväng ut i skogen, så lite svamp hittade vi. Sen när vi kom hem tog jag mig en dusch och hjälpte mamma med maten. Käkade med pappa och mamma, trevligt att träffa honom lite också, träffar knappt någon i min familj längre, och allra minst pappa, känns det som iallafall haha.  

Nu sitter jag på tåget på väg in till stan, ska möta upp Biw och Filip, sen åker vi vidare hem till Ogge och umgås där. Ikväll åker jag till Richard när han har kommit hem från sin match, hoppas ni får en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0