Torsdag

Igår gjorde vi inte allt för mycket, vi umgicks lite med mamma, jag körde till Ica så nu har Richard något att skratta åt om han får tråkigt, haha.

Idag åkte vi till Tierp med mamma, handlade lite nödvändigt osv, sen åkte vi hem. Då var det bara att springa in i duschen och fixa sig och slänga i sig mat då jag blev inringd på jobb på Skopunkten. Där har jag spenderat min kväll, har varit riktigt lugnt med folk så har inte varit så mycket att göra, vilket är lite tråkigt. Men tiden gick ändå! 

Nu sitter jag, Biw och Filip på bussen på väg hem till Matte där Ogge också är, så dem kommer jag umgås med ikväll! Riktigt kul då jag saknat allihopa. Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0