Fredag

Min morgon startade på det sämsta sättet, vid 6 vaknade jag med migränen från helvetet, gick upp och tog tabletter och försökte somna om, vilket inte alls går bra. Så efter ca 2 timmars plågande lyckades jag på något vänster somna. Sen vid 10 ringde klockan, låg kvar i sängen till halv 11, då gick jag upp och putsade alla rutor utomhus, så imorgon ska jag fortsätta inne. 

Nu sitter jag på tåget på väg till Uppsala, ska hem till Ogge och umgås några timmar, ska även lämna alkohol där till söndag, då vi ska ut. Sen ska jag ner på stan och möta Richard så ska vi gå och äta tillsammans. Min syster och hennes pojkvän kommer även hem ikväll, så ska hem och umgås med dem senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0