Gårdagen

Hallå! 
Igår åkte jag och biw in till stan vid halv 11, vi mötte Andrea så gick vi och lunchade ihop, sen gick vi på stan och kikade runt. 

Vi åkte hem till ogge och fixade oss, sen kom Richard och då tog vi oss till Max och köpte mat innan vi åkte till maxi och handlade grogg virke. Sen rullade bilen mot Märsta! Min syster och hennes kille fixade en drick kväll så vi var där. Var riktigt trevligt faktiskt! Hade en superbra kväll! 

Nu ligger jag hemma i sängen hos biw och väntar på att hon ska vakna. Så ska bara vara med henne ett tag innan jag tar bussen hem, ska hem och städa för mitt rum är kaos då jag bara slängde ur allt från resväskan på golvet typ, haha! Det ångrar man ju just nu att man gjorde. Ha en bra dag så hörs vi! 

Bjuder på lite bilder från igår som alltid! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0