Lördag

Hej på er! 
Vilken lång dag detta har varit alltså. Fick stressa ihjäl mig imorse, men lyckades ändå missa tåget så Richard var så snäll och skjutsade till Gränby. Började jobba vid 1, och jag stängde så jobbade enda till 8. Har vart skapligt med folk så dagen gick fort vilket var skönt! 

Efter jobbet blev jag upphämtad och vi tog oss vidare till Ogge där vi var ett litet gäng som samlades och drack. Hade det riktigt trevligt! Detta behövdes verkligen, är så glad att jag har dessa underbara vänner! Är på väg hem till biw nu, denna bussresa tog längre tid en vanligt, så kommer nästan springa hem till biw och bara slänga mig i sängen, är så jävla trött haha! 
Godnatt på er, hoppas ni hade en bra lördag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0