Måndag & tisdag

Efter utgången åkte jag till Richard och sov hos honom, så hela måndagsmorgonen/dagen så tog vi det lugnt innan vi åkte in till stan. Jag började jobba vid 5, så jobbade bara 3 timmar vilket gick bra! Åkte sen tillbaka hem till Richard, då kollade vi på PH och på film. 

Idag bestämde vi oss vid 12 att åka och käka på pizzahut, så Ogge följde också med, riktigt trevligt! Senare vid halv 4 mötte jag upp mamma på Gränby, och hjälpte henne lite, sen skjutsade hon ner mig på stan. Så nu sitter jag på bussen på väg hem till matte, ska dit och umgås med honom och biw, tror även vi skulle till Fredde, det visar sig! 

Ha en bra kväll så hörs vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0