Min kväll

Det blev ingen middag för mig, Richard behövde åka iväg på träning så vi skippade det.
Så jag stannade kvar längre hos Ogge! Vi gick ut på en liten promenad och tog oss till Ica och handlade lite, sen blev jag skjutsade dem ner mig till stan där jag sprang runt på lite ärenden innan jag tog mig mot tåget.

Åkte hem och åt middag, sen tvingade jag iväg pappa till Tierp för att köpa godis, han fick köra sin nya bil så var inga klagomål där inte! Sen när vi kom tillbaka hade Becca och Eric kommit hit, så umgicks med dem innan jag joinade Skype. Har pratat med Filip och biw hela kvällen, har haft det riktigt kul! Skrattat så jag fått ont i magen, mina underbara vänner är bäst! 

Ska snart sova då jag får sällskap redan vid 10 imorgonbitti, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0