Onsdag

Godkväll! 
Idag var jag hem för första gången sen i söndags, är knappt hemma nu längre, fast var bara hemma någon timme, avklarade ett körkortstest innan jag hoppade in i duschen och packade om väskan. 

Sen tog jag mig till Uppsala och träffade bästavän. Vi gick runt på stan och tittade runt och handlade lite. Sen mötte vi Ogge och gick och käka på subway, sen gick jag och biw till bion. Vi kollade på Hotell Transsylvanien 2, riktigt rolig film! Så gillar ni animerat, gå och se den ni också! 

Nu ligger vi i sängen hemma hos biw och pratar i Skype med Filip, har tittat på paradise och bara snackat skit och varit. Glad att jag har biw i mitt liv, inget hade fungerat utan henne. 

Hoppas ni har haft en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0