Onsdag

Hallå! 
Idag har jag och Richard bara tagit det lugnt och tagit vara på tiden nu innan jag åker iväg. Vi fixade en mysig frukost/lunch som vi åt framför en film. 

Vid 6 skjutsade han in mig till stan, vi mötte upp Ogge, Biw och matte och så vi 4 tog oss till tacobar, Richard kunde inte följa med pga olika anledningar.
Hade det supermysigt med mina babes, behövde verkligen träffa dem nu för att klara den här veckan jag ska vara borta. Kommer sakna alla så himla mycket, men det är en vecka så det klarar vi! 

Åkte hem och fortsatte med packningen framför PH, tror jag har packat allting nu, eller jag hoppas det iallafall. Umgicks med farmor ett tag också, aå kul då vi inte träffats på ett bra tag! 
Har precis pratat i Skype ett tag och nu pratar jag med biw. Vi ska åka till Arlanda vid halv 5 så måste upp halv 4 så känns onödigt att sova. Kanske blir någon timme sömn iallafall. Ha det så bra så hörs vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0