Söndag & måndag

Godmorgon! 
Gårdagen var lik dem andra dagarna vi varit här, hängde på stranden hela dagen, sen fixade vi oss till middagen och åt. Drack lite drinkar och satt på vår balkong och spelade kort, en riktigt lugn kväll. 
När mamma och pappa gått pratade jag i Skype med en massa människor, riktigt kul! Saknar alla där hemma, men snart så! Får träffa dem i helgen, det har jag redan planerat in! 

Nu ligger jag i sängen för att smala kraft för att orka byta om till bikini, hamnar i matkoma efter varje måltid, seriöst det är skit jobbigt, haha! Ändå äter man så jävla mycket varje gång, men så är det med all inclusive, så bara att njuta sista dagarna. 

Ska ligga på stranden hela dagen och bättra på brännan, körkortsboken har även fått följa med så den drar jag med ner till stranden. Ska fan kötta och fixa det här! 

Ha en bra dag så hörs vi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0