Tisdag

Godkväll! 
Idag har vi legat på stranden hela dagen, har varit så himla fint väder, så jag klagar inte ett dugg. Brännan har bättrats på, vilket är nice, nu kan jag må bra igen, haha. 
Imorgon är sista dagen så då är det bara att pressa, vill verkligen inte hem till kylan. Men saknar mina vänner så ska ändå bli lite skönt att komma hem. 

Vi har spelat kort nu på kvällen som vi alltid gör, vilket var trevligt. Jag pratade en snabbis med biw och Ogge i Skype, sen drog dem för dem skulle se på PH. Så nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och läser i körkortsboken. Väntar på att biw ska ringa, ska prata ett tag med henne innan jag sover, blir nog inte uppe allt för sent då jag är ganska trött.

Hoppas ni har haft en bra dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0