Torsdag

Goddag! 
Igår så följde jag med biw och satt och väntade i ca 3 timmar när hon fixade fransar, var lite segt men klart man ställer upp! När hon var klar tog vi oss mot stan, bytte ett par skor åt biw sen tog vi tåget till Tierp. Vi åkte till Fanny, så vi lagade mat tillsammans och bara umgicks, riktigt trevligt! 

Vid 11 var jag hemma, och Richard kom hit. Vi låg och tittade på PH sen tittade vi på scream fram till halv 3, riktigt bra serie! Så imorse kollade vi klart på hela serien, så nu har vi sett alla avsnitt, så den tycker jag ni ska ge en chans och titta på, super spännande och bra! 

Richard åkte precis hem, så nu väntar jag på att några ska komma och titta på pappas grävmaskin som han ska sälja. Sen ska jag köra igång med körkortsteorin, efter det ska jag nog putsa alla rutor här inne så tar jag utsidan imorgon, vem gör inte det för en summa pengar? Jag tackar inte nej iallafall, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0