Torsdag

Godkväll! 
Idag gick jag upp och pluggade körkort, gjorde lite tester osv, gick helt okej.
Vid 3 gick jag till tåget, åkte och mötte syster och vi tog oss till Gränby. Kollade runt och shoppade, fick med mig en dunjacka som jag blev helt kär i, kommer användas flitigt när det blir ännu kallare ute! 
Sen skjutsade hon ner mig på stan, så jag tog bussen till harbo.

Där umgicks jag med matte, biw, Ogge, Jens, Robin och Snarcus, riktigt trevligt! Vi valde att ta en spontanare in till stan, så vi köpte Max och när dem åkte tillbaka till harbo gick jag och Ogge till stationen, så nu sitter jag på tåget och väntar på att det ska gå. Ska hem och sova då jag måste cykla till örbyhus imorgon bitti och fylla på mitt busskort, tackar inte nej till att starta min morgon så! Tror inte det kommer låta så när jag ligger där under mitt varma täcke och måste upp.. Haha! Sen ska jag även få jobba, riktigt kul! 

Hoppas ni har haft en bra kväll och sover gott inatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0