Måndag & tisdag

Hallå! 
Igår mötte jag Richard på stan och vi åkte tillsammans hem till mig, vi tog det bara lugnt och tittade på tv, riktigt skönt med en sån dag.

Idag hade jag körlektion vid 1, vilket gick bra, så jag är glad! Åkte sen till Gränby och jobbade några timmar på Din Sko, ska även jobba på lördag, riktigt kul! 

Efter jobbet tog jag mig ner på stan och skyndade till bion. Jag, Biw och Ogge kollade på filmen Everest, jävlar vilken bra film!! Den rekommenderar jag starkt! Bästavän var så snäll och bjöd, BÄST är hon! 

Nu sitter jag på tåget på väg hem, förbereder mig för att gå denna långa väg hem i kylan, någon jävel har ju fått för sig för att sno min cykel, tack för det ditt as. Ska hem och lägga mig i sängen och se senaste avsnittet av PH tror jag, sen sova i skaplig tid så jag hinner med allt jag har planerat för imorgon, godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0