Min lördag och söndag

Hallå! 
I lördags gick jag, Biw och Petra på bio, vi såg the maze runner scorch trials, och Gud så bra den var!! Gå och se den ni också! 
Efter bion mötte jag upp Richard så åkte vi tillsammans hem till mig, väl hemma var det bara att fixa matlåda innan jag gick och la mig.

Idag var det dags för jobb, kan säga att min morgon inte började på bästa sätt då jag drog igång larmet på hela butiken eftersom jag trodde min kollega var där inne, vilket hon inte var då hon var och handlade och hon hade bara larmat ytterdörren men glömt att låsa, så det kändes bra pinsamt även om det kanske inte var mitt fel. Jobbdagen gick bra, har faktiskt kul på jobbet så dagarna går riktigt fort! 

Efter jobbet mötte jag biw och Ogge, vi tog oss till tzatziki där vi åt middag innan vi gick på bio. Så min kväll blev superbra! 

Nu är vi hemma hos Jens och bara tar det lugnt, ska väl snart gå hem, eller iallafall hålla oss vakna inför blod månen eller vad man ska säga, är ju nästan ett måste att se det. Hoppas ni läsare har haft en bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0