Onsdag

Godkväll.
Idag åkte jag och biw in till stan vid 2, vi kikade runt på stan och bara var. Kan ju säga att den pinsammaste saken hände mig, något man absolut inte vill ska hända. Jag prövade en sko, så fastnade dragkedjan så bad jag om hjälp av personalen eftersom man inte vill slita och rycka själv i rädsla av att ta sönder den. Men dem fick inte heller ner den, så dem klippte sönder dragkedjan, på en sko som kostar 1500.. Skämdes så mycket alltså, haha! 

Senare mötte vi Ogge och tog oss till Ikea, där åt vi mat innan biw började shoppa loss. Åkte sen hem och duschade och packade om, för ska sova borta inatt och imorgon ska jag lämna packning och alkohol inför fredag hos Ogge där vi ska föra innan krogen, och jag jobbar även på fredag så ska bli skönt att ha allt på plats. Så här springer jag och släpar på två väskor som vanligt, allt för att slippa det på fredag haha! Tur att man har så fina vänner som orkar med mitt krångel fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0