Onsdag - födelsedagsfirande

Godkväll! 
Idag åkte jag till Tierp så jag var där vid 12 då jag hade klipptid, när jag var klar gick jag till skolan. Och herregud vad jag saknar den på ett sätt, är seriöst inte redo för detta vuxenliv.. Haha.
Jag och Hanna informerade en klass om UF, vi berättade om hur vårat år hade varit osv, var riktigt kul! Att jag ens ställer upp på det är ett framsteg, är riktigt glad att jag har utvecklats och inte är lika blyg längre, det har gjort livet så mycket lättare, så det tackar jag skolan för! 

Åkte sen in till stan och mötte biw, Filip, alle, Sandra och Erik, då gick vi runt lite på stan innan Ogge och matte kom. Sen satt vi och vänta på att tiden skulle gå och bara pratade. Vi mötte upp Matilda så gick vi senare till tzatziki och åt, vi firade biw som fyller år idag, stort grattis på din dag finis! Så nu sitter jag på tåget på väg hem, ska hem och lägga mig i sängen och kika på PH innan jag sover, har körlektion imorgon så måste vara i Tierp redan vid halv 9, kommer bli svårt att komma upp då jag vänt mitt dygn totalt åt fel Håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0