Söndag och måndag

Hej på er! 
Igår kom farfar och Ann-Charlotte och hälsade på i lilla tobo. Så eftermiddagen spenderades med dem och familjen, riktigt mysigt! Dem och Becca åkte hem runt 6, sen vid 7 fick jag besök av en kompis. Så vi kikade på film osv, så nu har jag också sett monionerna, äntligen, haha! 

Idag åkte vi iväg till stan vid 3, sen vid 4 mötte jag upp bästavän så gick vi ner på stan. Där vi kikade runt, sen kom även Ogge och gjorde oss sällskap! Biw bjöd på Max, så bra är hon! Fick med mig lite shopping hem, köpte en bodylotion, som luktar sååå gott verkligen! Kan lägga upp bild senare så ni också har chansen att få gå och lukta på den ;) nu sitter jag på tåget på väg hem, ska bara lägga mig i sängen och ta det lugnt, prata Skype och invänta PH. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0