Tisdag

Filmen igår var riktigt rolig! Vi såg trainwreck, så den rekommenderar jag starkt! 

Biw sov hos mig, så vi sov enda till 12 idag, var väldigt skönt. Gick upp och fixade oss innan vi drog iväg till stan och träffade Ogge, jag sprang iväg till Gina och lämnade in mitt cv osv, för har sett att dem har behövt extra personal, så varför inte lämna in mitt egna? Så nu får jag hoppas på att något ställe jag sökt till hör av sig. 
Sen tog vi bussen till harbo, så har varit hemma hos matte hela kvällen. Har haft det riktigt trevligt med mina favoriter! Vi har planerat helgen, och kommande helger, kommer bli superkul då det blir utgångar, riktigt taggad! 

Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart sova. Tog bussen till Björklinge och mötte pappa, så körde jag hem. Så är riktigt trött så kommer somna fort, as skönt. Hoppas ni hade en bra tisdag, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0