Fredag

Hallå! 
Igår när jag kom hem snackade jag Skype och kollade på tv som vanligt, haha mer intressant torsdagskväll hade jag inte! 

Imorse när jag vakande gick jag upp och gjorde lite styrkeövningar, riktigt skönt att starta morgonen så! 

Nu sitter jag på tåget på väg till Uppsala, ska iväg till Ogge innan jobbet och hämta hans mammas bil, och varför ska jag ha hennes bil undrar ni säkert. Jo för jag ska hämta Ogge och Richard  ikväll i harbo, och då den nu stått ett tag fick jag erbjudandet att köra den, och klart man ställer upp för sin vän! Så efter jobbet åker jag till Biw och är där ett tag och umgås, ska bli riktigt mysigt! Sen åker jag till matte och umgås med dem som är där innan vi tar oss hemåt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0