Fredag

Hallå! 
Idag vaknade jag klarvaken vid 6 med världens huvudvärk. Kände mig så hemsk mot hjärtat när jag började få panik över att jag inte kunde somna om som skulle upp vid halv 8. 

Men när han åkte lyckades jag somna om till 10, gick sen upp och åt frukost och pratade några timmar med Richards mamma. Riktigt härligt att jag känner mig så bekväm att jag kan umgås med hans föräldrar när han inte är hemma, så glad för det!! 

Åkte sen hem och hämtade mamma så åkte vi och handlade grejer inför middagen, blir tacos mys ikväll med hela familjen och min pojke, så mysigt! 

Nu ska jag ut och putsa alla rutor och städa pappas bil, då har jag iallafall gjort något utav den här dagen, ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0