Fredag

Hallå! 
Idag vaknade jag vid halv 9, låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp och åt frukost och umgicks med farmor. 
Slängde sen på mig lite kläder och tog bilen mot Östervåla, stannade till hos Ida innan vi tog oss till harbo och hämtade Biw och Filip. Vi tog oss till matte och hängde där några timmar! 

När klockan närmade sig halv 4 åkte jag och Biw till Östervåla, jag släppte av henne på jobbet och åkte sen hem. När jag kom hem hade farmor fixat tacos så det åt vi tillsammans med Amanda. 

Jag började sen tvätta kläder till imorgon och när ena maskinen var klar tog jag mig ut på en promenad.

Är nu inkommen och ligger i sängen för att bli lite varmare innan jag hoppar in i duschen så det inte sticker över hela kroppen. Sen blir det Skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0