Lördag

Godkväll! 
Idag vaknade vi vid 9, vid halv 10 hade jag duschat och vi satt oss och åt frukost med allihopa.

Vid 11 åkte jag, Richard och Becca in till stan, jag tog mig till jobbet och Becca mötte kompisar och Richard åkte hem. 

Jobbdagen har faktiskt gått bra, blev ensam vid halv 5, vilket är jättekonstigt då vi inte ens är ensamma så tidigt på vardagen. Men dem sista timmarna gick bra och tiden rullade på. 

Efter jobbet träffade jag Richard som hämtade mig, så åkte vi och hämtade en av deras bilar som jag körde hem, väl hemma fixade vi lite mat innan vi la oss och kikade på film.

Nu kollar vi på freaky friday, var så längesen och den är så rolig! Sen när vi ska sova tänker jag starta 50 shades oavsett hur mycket Richard säger emot, har tjatat flera dagar på att få se den, men han tycker nog inte den är lika bra som jag, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0