Lördag

Igår kväll åkte vi som var här till harbo, kvällen blev inte som planerat så då fortsatte vi att ändra på den.
Vi umgicks hos matte och så kom det lite fler personer dit, var trevligt! 

Vi somnade efter 3 och jag vaknar vid 8 och är klarvaken, somnade om ett litet tag, sen vid 9 bestämde jag mig för att väcka dem andra. Vi gick upp och fixade tacos till lunch, mysigt det! 

Rullade mot Uppsala vid 1, tog mig då till Fyrishov till mamma och pappa som står där med husvagnen, Becca och Lollo kom också dit så var trevligt att träffa alla! 
Vid 5 försvann föräldrarna och jag lyckades övertala Becca och Lollo att följa med till tobo och vara med mig, vill verkligen inte vara ensam, haha.

Vi åkte och handla middag och lite gott till kvällen på Willys, sen fick jag tag i Ogge så han följde även med hit. Så vi har kikat på film och bara chillat, väldigt behövligt. 
Skjutsade Ogge till tåget vid 12, så nu ligger jag och Becca på mitt rum och pratar, ska väl försöka sova snart då vi ska upp tidigt. 

Hoppas ni har haft en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0